CO LECZYMY

zaburzenia z zakresu Integracji Sensorycznej

schorzenia kręgosłupa: dyskopatia, rwa kulszowa, tzw. wypadnięcia dysku, lumbago, przepukliny, zmiany zwyrodnieniowe, wady wrodzone kręgosłupa, nieprawidłowe krzywizny, zmiany przeciążeniowe związane ze stresem i pracą,

schorzenia stawów obwodowych: łokieć tenisisty i golfisty, endoproteza biodra i kolana, stany po uszkodzeniu stawu kolanowego (łąkotki, więzadła itp.), zmiany zwyrodnieniowe stawów, zespół bolesnego barku, zespół cieśni nadgarstka, cieśni podbarkowej, uszkodzenie stożka rotatorów,

choroby układu nerwowego: udary, niedowłady i porażenia, przykurcze, miastenie, stwardnienie rozsiane

choroby reumatologiczne: RZS, ZZSK, ŁZS, dna moczanowa

ostrogi piętowe, halluxy

– porażenie nerwu twarzowego

stany pourazowe: po złamaniach, skręceniach, zwichnięciach i urazach

autyzm, zespół Aspergera, ADHD

wady postawy oraz kształtowanie prawidłowej postawy ciała: skolioza, plecy okrągłe, wklęsłe, wklęsło-wypukłe, płaskostopie, kolana koślawe, szpotawe, koślawość pięt, deformacje klatki piersiowej,

choroby neurologiczne u niemowląt i małych dzieci: mózgowe porażenie dziecięce, miopatie i zaniki mięśniowe, przepukliny oponowe, asymetrie, zaburzenie napięcia mięśniowego, kręcz, opóźnienie rozwoju psychoruchowego,

Program dla kobiet w ciąży „aktywne 9 miesięcy”,

zmiany skórne: trądzik i zmiany potradzikowe, przebarwienia skórne, blizny, oparzenia, cera naczynkowa,

cellulit, rozstępy, nadwaga, otyłość,

Programy ćwiczeń dla osób chcących schudnąć i/lub wymodelować  sylwetkę,

Program aktywizacji osób starszych.