Stosowana w FIZJO-MED indywidualna kompleksowa terapia obejmująca ćwiczenia ruchowe, terapię manualną i fizykoterapię jest skuteczna, gdyż nasza praca jest naszą pasją. Poszerzamy nieustannie zakres naszych kompetencji na licznych kursach, szkoleniach, warsztatach czy studiach podyplomowych.

Efektywność zalecanego przez nas leczenia potwierdzają rezultaty i postępy rekonwalescencji naszych pacjentów, których udaje się przywrócić całkowicie lub niemal w pełni do zdrowia. Wielu Pacjentom wdrożona przez nas terapia umożliwiła uniknięcie operacji lub znacznego odroczenie jego wykonania.

Zapraszamy zarówno osoby pracujące przy komputerze lub prowadzące statyczny tryb życia, starsze, jak również osoby po udarach czy problemach z kręgosłupem czy stawami.

Dobierając indywidualny program terapii dla każdego pacjenta, gwarantujemy sukces w pełnym powrocie do zdrowia. Stosujemy skuteczne metody rehabilitacji mamy pewność, że terapia przynosi efekty w możliwie najkrótszym czasie i co najważniejsze – na długi czas.

Wiemy, że dla prawidłowego przebiegu rehabilitacji jest ważne , oprócz szerokiej, fachowej wiedzy także komfort i wygoda naszych pacjentów a także jakość sprzętu rehabilitacyjnego. To właśnie dlatego z najwyższą starannością dbamy o wygląd, czystość i kameralny charakter naszej kliniki.

Czym się zajmujemy?

• Kompleksowa terapia kręgosłupa

Nasi specjaliści zajmują się kompleksową terapią kręgosłupa, w tym zespołami bólowymi kręgosłupa, dyskopatiami, przepuklinami dyskowymi (szyjnymi, piersiowymi i lędźwiowymi), zmianami zwyrodnieniowymi kręgosłupa, kręgozmykiem, stenozą kanału kręgowego, złamaniami różnego pochodzenia oraz rwą kulszową. Schorzenia te należą do grupy najbardziej powszechnych. Spowodowane są siedzącym trybem życia, wiekiem, brakiem aktywności fizycznej lub ciężką pracą i przeciążeniem.

Dzięki długoletniej praktyce nasi fizjoterapeuci są w stanie skutecznie zwalczyć Państwa problem. Skutkiem tego zwykle jest całkowite ustąpienie dolegliwości, lepszy komfort życia oraz powrót do codzienności bez bólu.

• Ergonomia
  • Rehabilitacja po ciąży i po cięciu cesarskim
  • Rehabilitacja pourazowa

Nasz zespół zapewnia kompleksową opiekę po urazach tj. skręcenia i zwichnięcia stawów, złamania, uszkodzenia ścięgien i mięśni (np. ścięgno Achillesa, mięśnie stożka rotatorów), nadciągnięcie, naderwanie lu zerwanie więzadeł (np. więzadło krzyżowe przednie kolana), czy uszkodzenie łąkotek.

• Rehabilitacja po zabiegach chirurgicznych i ortopedycznych

Nasi terapeuci mają duże doświadczenie w rehabilitacji przed i po zabiegach ortopedycznych i chirurgicznych. Zajmują się Pacjentami po artroskopiach, endoprotezoplastykach, rekonstrukcjach więzadeł kolana, barku czy stawu skokowego, szyciu mięśni lub ścięgien, amputacji kończyn i zabiegach z zakresu chirurgii ogólnej w tym bliznach.

• Fizykoterapia o działaniu przeciwbólowym i przeciwzapalnym

Stosowana w ostrym przebiegu bólu, wspomagająca w leczeniu, pozwalająca na zwiększenie zakresu ruchu, zminimalizowanie dolegliwości bólowych, przyspieszająca wchłanianie się obrzęku, wspomagająca proces gojenia ran

Metody naszej pracy

• PNF